Logowanie / Rejestracja Twój koszyk
 

Produkt dodany do koszyka.

Razem (brutto)
Dostawa (netto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Wyślij do znajomego

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Latarka SOLARSTORM X5 XM-L2 U2 - Polska Dystrybucja

Stan: Ten produkt nie występuje już w magazynie

Latarka rowerowa SOLARSTORM X5 wyposażona w dwie najnowsze diody CREE XM-L2 z funkcją krótkich i długich świateł. Kompletny zestaw przedniego oświetlenia na rower o mocy strumienia świetlnego 1800 lumenów.

cena 209,00 zł

Oszczędzasz: 30,00 zł

Stara cena 239,00 zł

SOLX5

  Dodaj do listy życzeń
Bezpieczne płatności zapewniają :
Bezpieczne płatności zapewniają :
  Do porównania

Oryginalna Lampa Rowerowa SOLARSTORM X5

SolarStorm X5 - mini lampa rowerowa o bardzo lekkiej konstrukcji i dużej mocy 1800 lumenów wyposażona w funkcję krótkich i długich świateł. Źródło światła to dwie najnowsze diody CREE XM-L2 U2 zasilane pakietem akumulatorów 4x18650.

Nowy wydajny cyfrowy układ sterujący pozwala sterować dwoma diodami CREE różnych kombinacjach: światło krótkie, światło długie, światła krótkie+długie, stroboskop krótkie, stroboskop krótkie+długie.

Daleki zasięg oraz idealnie doświetloną drogę jak i pobocze gwarantuje specjalnie zaprojektowana dwustrefowa super-jasna soczewka akrylowa.

Cztery tryby pracy, długi czas pracy 2h30min w trybie maksymalnym oraz wskaźnik stanu akumulatora docenią nie tylko pasjonaci  kolarstwa MTB. Wodoodporna obudowa wykonana ze stopu aluminium lotniczego pokryta została powłoką odporną na ścieranie oraz uderzenia. Daleki zasięg oraz precyzyjne doświetlenie pobocza, czyni produkt uniwersalnym do zastosowań w mieście jak i na ciemnych bezdrożach.

Latarka wyposażona została w innowacyjny uchwyt na kierownicę szybki obrotowy 360 stopni, który z łatwością można zdemontować a latarkę użyć do innego systemu za pomocą popularnego mocowania na gwint 1/4" np. statyw fotograficzny

Lampa X5 wyposażona została w specjalnie zaprojektowany dla serii X "Power Indicating System" informujący o aktualnym stanie akumulatora:

100% ~ 80% trzy zielone diody LED

80% ~ 50% dwie zielone diody LED

50% ~ 20% jedna zielony dioda LED

20% ~ 0% jedna migająca zielona dioda LED

Gwarancja 24 miesiące na akumulatory 3 miesiące.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
  • Marka

Solarstorm

  • Model

X5

  • Kolor

Czarny

  • Wymiary

42mm(L)× 49mm(W)× 29mm(H)

  • Waga

118g (bez pakietu akumulatorów)

  • LED

2×CREE XM-L2 U2 LED

  • Zasilanie

4×18650 pakiet akumulatorów

  • Sterownik

Cyfrowy układ, wskaźnik zasilania + alarm niskiego napięcia

  • Tryby pracy

Low-Mid-High-Strobe

  • Włącznik

Elektroniczny

  • Moc światła (lm)

1800lm - 900lm - 200lm - 1500lm

  • Czas pracy

3h30min - 7h45min- 31h- (dla pakietu 4400mAh)

  • Korpus

Aluminium

  • Powłoka

Typ II twarde anodowanie

  • Soczewki

Odporne na uderzenia soczewki

  • Reflektor

-

  • Wodoodporność  

IPX-8

  • W zestawie

X5, Pakiet akumulatorów 4x18650 3600mAh, Ładowarka sieciowa, uchwyt obrotowy 360, instrukcja obsługi w j. polskim, opakowanie.

Oceń 

Solarstorm X5 - polecam, dobry sprzęt

Na wstępie zaznaczam, że recenzja jest długa ;)

Lubię mieć dużo światła przed rowerem, ale bez oślepiania innych. Jeździłem z dwoma latarkami zoom (na akumulatory R3), jedna świeciła na tor jazdy (Cree Q5), a druga szerzej (Cree XM-L2 U3). W pierwszej za krótko trzymały baterie (choć kupiłem nowe pojemne), poza tym mimo naprawy styków znów zaczęła mieć spadki jasności.

Postanowiłem więc rozejrzeć się za trochę droższą lampą z zasilaniem kablowym, choć byłem mu niechętny, bo wolałem „energię” w środku sprzętu. Spodobał mi się też pomysł dwóch niezależnie sterowanych diod, dla świateł krótkich i długich. Obok Solarstorma X5 znalazłem tylko Nitenumena BC-A2 z czymś takim, ale zdecydowałem się na X5.

Lampa jest bardzo mała, ale i bardzo jasna. Na niskim trybie obu diod świeci nawet trochę jaśniej niż obie latarki wyżej na 100%. Aż dziw bierze, jak Solarstorm zmieścił tyle jasności w takim maleństwie.

Chcę tu zwrócić uwagę na ważną rzecz. Soczewki skupiające lampy poza wyraźną centralną powierzchnią tworzą poświatę wkoło, która też oślepia. Żeby tego uniknąć, trzeba skierować lampę mocno w dół (żeby górna granica poświaty była poniżej oczu osób z naprzeciwka), ale wtedy jest duża strata na zasięgu. Bez aż takiej straty zasięgu można też dorobić przysłonę, daszek na lampę, np. autorstwa piotrkol91 z http://szosa.org/topic/1378-o%C5%9Bwietleniejakiego-u%C5%BCywacie/page-59 . Strona 43 tego linka pokazuje różnicę z daszkiem i bez, autor bez zmian. Sam zrobiłem daszek z kawałka przezroczystej ceraty - od jego dołu nakleiłem kawałek folii aluminiowej i taśmy izolacyjnej. Taśmy dałem też na X5 i lampę przymocowałem na Superglue między obie jej warstwy. Zasięg bez oślepiania jest na kilkanaście metrów, a daszek odcina światło (normalnie idące na drzewa czy oczy innych) i odbija jego część na drogę. Piszę o tym, bo jeżdżę głównie po drogach utwardzonych (w tym z latarniami, bywa więc tam sporo innych ludzi), poza tym byłem już oślepiany przez, uwaga, rowerzystów z bardzo mocnymi światłami skierowanymi całkiem na wprost. To bardzo denerwujące, nieprzyjemne i niezdrowe na dłuższą metę, jakby patrzeć w długie światło samochodu, tylko bardziej punktowe. Stąd też zwracam uwagę na właściwie ustawienie własnej lampy - wyjść osobiście min. kilkanaście metrów (lub więcej, jak kto woli) przed rower i zobaczyć, jak świeci.

Wracając do X5 - bateria 3600 mAh trzyma mi kilka razy dłużej (głównie krótkie niski i długie niski/średni tryb, starczają w naprawdę wielu sytuacjach) niż w latarce Q5. Przekonałem się do zasilania na kabel, bo doceniam ten komfort stabilnej i większej jasności lampy. Ta jednak mocno się grzeje w najwyższych trybach i warto na postoju dawać niższe, żeby nie narażać elektroniki. Fajny byłby też rozdział na dwa przyciski - jeden do krótkich, drugi do długich świateł. Przełączenie trybów byłoby wtedy łatwiejsze (drugi wymaga dłuższego przytrzymania przycisku i jest bardziej kłopotliwy na dziurach). Mogłoby być też całkiem niezależne. Przy włączonych obu światłach (tryb obojętny) wyłączenie krótkich wyłącza też długie, natomiast wyłączenie długich zostawia krótkie. Stroboskop działa zawsze tylko dla włączonych świateł, plusem jest powrót do poprzedniego ciągłego trybu po jego wyłączeniu.

Mimo wszystko mogę szczerze polecić Solarstorma X5. Lampa jest bardzo jasna i dobrze wykonana, np. grubość kabla (ma 5 mm i jest solidnie osadzony, nie jest to delikatny drucik), nakręcana osłona na wtyczkę kabla lampy i akumulatora (ochrona przed wilgocią i brudem). Trudno powiedzieć o niezawodności, bo używam jej dopiero ok. 3 tygodni, ale czuję tu lata bezawaryjnej pracy. Polecam też sklep - kontaktowość, kultura i szybka wysyłka dobrze zabezpieczonego towaru.

Oceń 

Rewelacyjna lampka!

Lamka warta każdej wydanej na nią złotówki. Świeci bardzo mocno a strumień światła idealnie doświetla nie tylko drogę przed, ale i pobocze. Duży plus za podział na światła długie i krótkie, dzięki czemu można również wydłużyć czas działania na baterii - np jadąc w nocy przez las w zupełności wystarczy 1 dioda odpowiedzialna za światło długie, a droga oświetlona jest efektywnie na co najmniej 15-20 metrów, co raz uratowało mnie przed bliskim spotkaniem z jeleniem. Światło krótkie z zasady do miasta aby nie oślepiać przechodniów i innych pojazdów daje bardzo mocny strumień białego światła tuż przed przednim kołem roweru ale jak zauważyłem również bardzo dobrze oświetla znaki drogowe.
Funkcja stroboskopu według mnie zbędna, ponieważ tak mocne mrugające światło powoduje oślepianie wszystkich jadących i idących z naprzeciwka. Jedną z największych zalet X5 jest wbudowany regulator napięcia(tak to się chyba nazywa), co powoduje świecenie lampki do wyczerpania akumulatora z maksymalną mocą(miałem już dość lampek bateryjnych które po krótkim czasie z nową baterią już świeciły dużo słabiej). Jednym słowem "POLECAM" zarówno lampkę jak sklep za dobry kontakt i doradztwo !

Napisz swoją opinię !

Napisz swoją opinię

Latarka SOLARSTORM X5 XM-L2 U2 - Polska Dystrybucja

Latarka SOLARSTORM X5 XM-L2 U2 - Polska Dystrybucja

Latarka rowerowa SOLARSTORM X5 wyposażona w dwie najnowsze diody CREE XM-L2 z funkcją krótkich i długich świateł. Kompletny zestaw przedniego oświetlenia na rower o mocy strumienia świetlnego 1800 lumenów.

Napisz swoją opinię